Απαλό δέρμα σε γόνατα και αγκώνες

Συμβουλές περιποίησης και φροντίδας

Οι γιορτές των Χριστουγέννων πλησιάζουν και δεν μπορεί, όλο και κάπου θα πας. Όλο και κάποιο ξώπλατο ή μίνι θα φορέσεις. Διάβασε τι να κάνεις για να είσαι έτοιμη να βγάλεις γόνατα και αγκώνες σε κοινή θέα χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις.

Πρώτα από όλα πρέπει να φροντίζεις να κρατάς τα γόνατα και τους αγκώνες καθαρά -και αυτό δεν είναι τόσο απλό όσο ακούγεται. Η βρώμα, στα συγκεκριμένα σημεία συγκεντρώνεται -ανάλογα και την ποιότητα του δέρματος φυσικά- ως λεκές ή «μπάλωμα».

Σε αυτή την περίπτωση, εκτός από το σφουγγαράκι στο καθημερινό μπάνιο σου, μια ελαφρόπετρα μπορεί να κάνει θαύματα. Και πρόσεξε: μην αρχίσεις να τρίβεις με δύναμη και αντί να κάνεις καλό χειροτερέψεις την κατάσταση με πληγές.

Αν πάλι χρησιμοποιείς σφουγγαράκι λούφα σε καθημερινή βάση, τότε η «δουλειά» γίνεται καλύτερα και πιο... οργανωμένα.


Η ενυδάτωση παίζει επίσης σημαντικό ρόλο αρκεί να μην το θυμάσαι σπάνια! Μετά το μπάνιο πρέπει οπωσδήποτε να βάζεις κρέμα στο σώμα σου, ενώ στα μέρη που χρειάζονται ειδική φροντίδα -όπως οι αγκώνες, τα γόνατα ή και οι φτέρνες ακόμη- τρίψε λίγο ελαιόλαδο, ή λάδι καρύδας.

Αν τώρα οι αγκώνες σου είναι πολύ ξηροί και σκληροί τότε η καλύτερη λύση είναι ένα... λεμόνι. Τρίψε την προβληματική περιοχή και μετά κράτα τη λεμονόκουπα επάνω στο σημείο για 10 λεπτά. Ξέπλυνε με νερό και στο τέλος βάλε κρέμα. Επανέλαβε τη διαδικασία για 5-6 μέρες και θα δεις θαύματα.

Η απολέπιση βοηθά να εξαφανιστούν τα νεκρά κύτταρα οπότε λίγο σκραμπ περιστασιακά θα έκανε καλό -όπως και σε όλο το σώμα γενικότερα- κρατώντας την περιοχή υγιή και μαλακή. Πρόσεχε όμως να μην κάνεις τίποτα αν υπάρχει πληγή. Επίσης, λίγος χυμός από αγγούρι κάνει καλό καθώς απομακρύνει τις μαύρες κηλίδες από τα γόνατα και τους αγκώνες.

Σε περίπτωση που οι αγκώνες και τα γόνατά σου έχουν σκουρύνει πολύ υπάρχει ένα «φάρμακο» που μπορείς να φτιάξεις μόνη στο σπίτι. Τρίψε λίγα αμύγδαλα ώστε να γίνουν πούδρα και ανακάτεψέ τα με λίγο γιαούρτι. Άλειψε το μείγμα στις προβληματικές περιοχές και επανάλαβε για μερικές μέρες.

Πριν κοιμηθείς το βράδυ διάλεξε μια παχύρρευστη κρέμα -ίσως βαζελίνη ή τις κρέμες που χρησιμοποιούνται ειδικά για να μαλακώσουν οι φτέρνες που έχουν έξτρα ενυδατική ενίσχυση- και άπλωσέ την εκεί που πρέπει.

Και μην ξεχνάς: Ο αγκώνας και το γόνατο δεν παύει να είναι ένας σύνδεσμός και χρειάζεται άσκηση. Ανεξάρτητα από το αν αθλείσαι ή όχι, το βράδυ, εκεί που βάζεις την κρέμα, κάνε λίγο στρέτσινγκ και τρίψε στις περιοχές με απαλές κυκλικές κινήσεις.
Πηγή: womenonly.gr

ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ...LIKE

ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΣΕΛΙΔΑΣ